Quantcast

Form Ornekleri talebi

Murat URUC
Merhaba,

Ornek teskil edebilecek asagideki formlara ihtiyacim var. Yardimci
olabileceklere simdiden cok tesekkur ederim.

Saygilarimla,

- Zimmet Formu (Arac, mobil telefon, GSM hatti, PC, Notebook için
kullanilabilecek)

- Görev Tanimi (İdari isler Sorumlusu, Personel ve personel islemleri
sorumlusu, Butceleme Sorumlusu, Resepsiyonist, Makam soforu, Yonetici
asistani, Satinalma sorumlusu)
- Masraf yonetmeligi (Telefon, arac, vs. kullanimlarinda sinirlama ve
kusurlu kazalarda ve fazla kullanimlarda kullanilabilecek)

Re: Form Ornekleri talebi

Murat Ozturk
Murat Bey Selam,

Zimmet Form örnegi haric, diger istemis oldugunuz form ornekleri (ozellikle gorev tanim formu), kuruma ozeldir.

Pek cok kurum, bu formlari olusturabilmek icin, disaridan danismanlik hizmeti alma yoluna gidiyorlar.

RT Uyelerinin, bu kadar ozel ve gizli bu form orneklerini burada paylasmamasini umit ederim.

Saygilar,

RE: Form Ornekleri talebi

Doktor Teknik
Belki gruba bu konuda destek olabilecek ve elindeki örnekleri paylaşmak isteyecek danışmanlık firması çalışanları da üyedir !

Ayrıca bu konularda danışmanlık hizmeti alan firmalar kurumsallaşmaya karar vermiş ve tüm yatırımını bu yönde yapan firmalardır.

Küçük ve orta ölçekli, yatırım yapamayacak düzeyde olan firmalar kendi kendilerine iç mekanizmalarını kurmak ve kurallarını oluşturmak isteyebilirler.

Bu konuda paylaşımcı olmanızı rica ederim.

Bilakis şu an çalıştığım şirket kurumsal olmamakla beraber bu tarz bilgilere  benimde ihtiyacım bulunmaktadır.

Saygılarımla

Re: Form Ornekleri talebi

Murat URUC
Murat bey selamlar,

Öncelikle hassasiyetinizi anladığımı söylemek isterim. Ancak şunu bilmeniz
gerekir ki bir taslak yollanması kimsenin gizli bilgilerini elde etmek
anlamına gelmez.

Ancak; siz böyle bir danışmanlık firmasında çalışıyor ve bizden istenmesi
gereken bir evrağın başkasından alınmasının istenmesi hoşunuza gitmemiş
olabilir düşünüyorum. Kaldı ki mail adresi olarak yahoo, hotmail vs gibi bir
adresten yollanması o firmayı da deşifre etmez ve zaten gizli bir bilgi
değil.

Hazırlamak istediğim tanımlar için bir taslak olsun hazırlaması daha kolay
olsun ki bu  tarz grupların kuruluş amaçları biribirilerine destek
olabilmektir diye düşünüyorum. Benim de amacım bu başka birşey değil.

Saygılar,

Murat Uruç

6 Temmuz 2009 20:51 tarihinde Murat Ozturk <[hidden email]>yazdı:

> [...]
> hizmeti alma yoluna gidiyorlar.
>
> RT Uyelerinin, bu kadar ozel ve gizli bu form orneklerini burada

Gizliligin korunmasindaki kastim, emege saygi ile alakalidir.

Yine her firma icin ozel olan gorev tanimi formundaki bir takim kritik noktalar, yonetimsel kararlarla yazilir.

Ornegin, offensive-atak strateji izleyen bir perakendeci firma, riskli islem kararlarinin daha alt seviyelerde verilmesini isterken, daha deffansive strateji isteyen firmalarda, bu kararlarin ust merciilerde verilecek sekilde gorev tanimlarinin yazilmasi istenir. Burada gerekli olcumlerin yapilmasi, is stresi ve is yukunun hesaplanmasi cok onemlidir.

Tabii ki, burada size isik tutmak amaci ile, cok taslak-kaba birkac metin paylasilabilir.

Ancak, bir firmanin ik calisaninin ya da bir danismanin, birebir hazirladigi gorev tanimi formunu burada paylasmasi, cok ta saglikli olmaz seklinde dusunuyorum.

Saygilar,

Re: Form Ornekleri talebi

Hakan Zobu @ Gmail
Merhabalar

http://www.entrepreneur.com/formnet/index.html adresinden faydalanabilirisiniz.
Veya günlük zimmet formu için
 http://www.kalitekontrol.org/component/option,com_remository/Itemid,118/func,fileinfo/id,35/ adresinden yararlanabilirsiniz.
Ben bunları google da sizin için arayarak buldum. İngilizce aramalarımda sample business forms terimini kullandım. Zimmet formu için ise öner zimmet formu yazarak arattım.

Belirtildiği gibi danışmanlık hizmeti almaya hazır olmayan firmalarda çalışan arkadaşların yukarıdaki gibi örneklerden fikir edinmesi mümkündür.

Bundan fazlasını bekliyorsanız, daha önce diğer arkadaşlarında belirttiği gibi, profesyonel bir danışmana başvurmanızı tavsiye ederim.

Saygılar

Hakan Zobu

RE: Form Ornekleri talebi

Olcay Baytan
Değerli arkadaşlar ,

Bu grubun amacı nedir ? niçin üye  olduk ?

*         Mesleki deneyimlerimizi paylaşmak için mi?

*         Gelişmelerden ve teknolojiden haberdar olmak için mi?

*         Eğitim ve danışmanlık firmaları hakkında fikir sahibi olmak için mi?

*         İş arayış süreçlerimizde  yardım almak ve iş arayanlara yardımcı olmak için mi ?

*         Kendi kurmumuzun  personel ihtiyacını karşılamak üzere  ilan vermek için mi ?

*         Sanalda olsa bir sosyal ortamı paylaşmak için mi ?

Tüm bunların hepsi için danışmanlık hizmeti veren firmalar var evet bizim de bu firmalara her zaman ihtiyacımız var ama öncelikli amacımız  minumum  harcama le maksimum iş ve fayda yaratmak ise bu paylaşımları yaparak birbirimize destek olmalıyız diye düşünüyorum.

Yoksa hepimiz bir danışmanlık firmasını aramayı ve hizmet satın almayı  düşünebilecek yeterlilikteyiz.

1998-2001 döneminde Çorlu bölgesinde İnsan Kaynakları Müdürü olarak görev yaparken  , her ay bir firmada yaklaşık 30 kadar İK müdürü toplanır  (şirket içi gizlilik etiğini  ihlal etmeden )  iş süreçlerimiz hakkında bilgi paylaşımında bulunur mevzuattaki değişiklikler ve uygulamalar üzerine  fikir alışverişinde bulunurduk. Belki hala o bölgedeki sevgili meslektaşlarım bu uygulamaya devam ediyorlardır. Artık yoğun iş temposu ve İstanbul gibi büyük bir şehirde yaşıyor olmak zaman ve mekan açısından  (her ay) bu tarz bir birlikteliği mümkün kılmasada  benzer paylaşımları bu çatı altında sürdürmeyi arzu ediyorum.

Son olarak başka bir konuyla ilgili  daha  görüşümü  iletmek isterim;

Bu grubun sağlıklı iletişim kurabilmesi için herkesin gerçek kimliği ile üye olması gerektiğine inanıyorum. Aksi halde sanal ortamda kimliğini gizleyebilmesinden  cesaret bulan bazı kişilerin   sunni gündemle gerginlik  yaratmasına engel olmak  pek mümkün olmayacak gibi görünüyor.

Sevgi ve saygılarımla,

            From: Murat URUC <[hidden email]>

            To: [hidden email]

Re: Form Ornekleri talebi

Murat URUC
Sayın Olcay Baytan,

Çok güzel anlatmışsınız, teşekkür ederim.

Murat Uruç